DENIZDENIZ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

ღ¸.•*´¨` دنیز کوچولوی مامی ´¨`*•.¸ღ

واکسن

1392/11/17 14:17
212 بازدید
اشتراک گذاری

 

مامانی جون

از الان استرس واکسن ٤ ماهگیتون که قراره شنبه ١٩ بهمن ٩٢ بزنیم رو دارم نگرانآخه پرسیدم گفتن احتمال تب داره و...دفعه پیش مادر جون بودش و شب که ما از همه جا بیخبر تو هفت آسمون لالا میکردیم...نگو تب داری و مادر جون شب چشم رو هم نذاشته و تا صبح بالا سرت بود و شربت استامینوفن وکلی پاشوره ات کرده بود...و میگفت تند تند هم دمای بدنت رو چک میکرد...البته چون مادرجون بود و بهش اطمینان داشتم که حواسش هست...آخه چون هم سر درد داشتم وهم کلی غصه گریه کردن و درد کشیدنت رو که دیده بودم و از طرفی هم طبق معمول مراقب خودم نبودم و دنبالچه ام درد میکرد ،مادر جون گفت برم لالا و خیالم راحت باشه.

کوشمولوی من اونقدر ظریف و کوچولویی که طاقت دیدن درد کشیدنت رو ندارم و از این میترسم فقط یک لحظه کوتاهی بکنم و خدای نکرده.........نگران

 



پسندها (1)

نظرات (2)

پرنیان قصه ی زندگی من و بابایی (پریسا)
18 بهمن 92 11:50
عزیزم لینکتون کردم
مامان کوثری
18 بهمن 92 16:00
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی http://tempari.blogfa.com حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید