DENIZDENIZ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

ღ¸.•*´¨` دنیز کوچولوی مامی ´¨`*•.¸ღ

امشب برای اولین بار با صدای بلند خندیدی

1392/11/10 23:20
374 بازدید
اشتراک گذاری


سلام آرام جانم

 

ِِدنیز 4

 

دیروز مادرجون رفت شهر خودمون و ما تنها موندیم، مادرجون میگفت بریم خونه خاله ساقی تا مامانی یهویی احساس تنهایی نکنم و گریه نکنم، اما به حدی خسته بودم که ترجیح میدادم بریم خونه و لالا کنیم،بابایی هم خیلی اصرار میکرد اما بابایی برام سوپرایز یه خرید اینترنتی کرده بود به آدرس خونه خاله ساقی اینا اوورده بودن...شب بابایی که اومد رفتیم خونه خاله جون شب خوبی بود شما هم که فدات بشم خیلی خانوم بودی وآروم...اما همینکه اومدیم خونه شما بیدار شدی و تا ساعت 2 شب فقط بازی بازی،آخرش بابایی خوابید و من و شما تنها موندیم شما هم قربونش برم همش تو فکر بازی و شیطونی حالت ماشالله خوب بود وبیست و ووو...

 

 

ساعت 3شد و شما نخوابیدی همش میخواستی بیدار باشی و یکی باشه پا به پات بیاد،هر هر میخندیدی و ذوق میکردی،فیلمتونم گرفتم نازادار خانوم تا بزرگ شدی ببینی چه شیطونی تو 4 ماهگیت میکردی

چراغ رو که خاموش کردم شما صدات در اومد و اشک و گریه و داد و فریاااااااااااد

 

 

تا اینکه بابایی هم عصبی کردی، مامانی، اشک منم در اووردی و نهایتا خوابیدی ،شیطونک من

 

4.gif

د4

 

بخواب ای بهترینم

 

د4

  

تا من کنارت هستم آسوده چشم برهم بگذار

 

نازنینترینم

 

دنیزم الان شما 3ماه و20 روز 23 ساعت و55 دقیقه و60 ثانیه اس تو زندگیم رنگ دادی خوشملღ



 

 

پسندها (1)

نظرات (5)

آدرینا
10 بهمن 92 15:01
ای جووووووووووووووون
پریسا نجفی
10 بهمن 92 22:27
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
مامان محمد صدرا
10 بهمن 92 22:56
خدا حفظش کنه. خیلی نانازه
♥سپیده مامان دینا کپلی♥
11 بهمن 92 1:07
ای جووووووووووونننننممممممممم فدات شم عزیزم
مهنوش
13 بهمن 92 0:06
چه ناز و شیرین این فرشته کوچولو...ماشالا من هم یه دخمل همسن و سال این کوچولوی تپل و خوشگل دارم اگه دوست داشتین باهم تبادل لینک کنیم بهم خبر بدین خوشحال میشم از هم باخبر باشیم برای این دخمل خوشگل