DENIZDENIZ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

ღ¸.•*´¨` دنیز کوچولوی مامی ´¨`*•.¸ღ

مادرم،نازنینم، دوستت دارم

1393/3/4 13:22
1,342 بازدید
اشتراک گذاری

به نام هو

تاریخ و زمان: یکشنبه روز مادر سال 93 (93/1/31)

سلام قند عسلم

اول از همه میخوام از خدای خوبم تشکر کنم که به من نعمت مادر داشتن و مادر بودنو چشوند.

بعد از مامانم تشکر میکنم و هزاران بوسه به دستای مهربونش میزنم که به من نعمت حیات رو بخشید.

و اما دخترم خیلی ازت ممنونم که با اومدنت به من حسی رو چشوندی که همتا نداره.

 

دنیز

 

(آغوشم محل آرامش پرنسس کوچولوم)

امسال خیلی سال خوبی برام بود.اولین سالی بود که یکی با عنوان فرزند روز مادر رو بهم تبریک گفت.

البته تبریکی از نوع لبخند...قهقهه...گرفتن دستم با دستایِ کوچولوش...

دخترم بودنت ارزشی دارد مثال نازدنی...بدان تا روزی که هستم لحظه ای بی تکیه گاه نخواهی ماند و بدان بعد نبودنم همیشه دعای من برایت تکیه گاه خواهد بود...

ماچبغل عاقبت بخیر باشی نفسم بغلماچ

پسندها (3)

نظرات (0)